مدیرکل امور مالیاتی لرستان مطرح کرد؛

واریز ۳۰۰ میلیارد مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری و دهیاری‌ها

مدیرکل امور مالیاتی لرستان از واریز ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، احمدی در سخنانی با قیاس درآمدهای مالیاتی ایران با کشورهای توسعه یافته و میزان آن در هزینه‌های دولت، فرهنگ‌سازی مالیاتی را راه توسعه اقتصاد ایران دانست.


وی با اشاره به واریز مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان و نقش مالیات در توسعه استان، بیان داشت: درآمد مالیاتی استان در سال گذشته بالغ بر ۱,۷۰۰ میلیارد تومان بوده که ۹۰ درصد درآمدهای استانی را متشکل می‌شود.


مدیرکل امور مالیاتی لرستان در ادامه با دعوت از عموم صاحبان مشاغل و اصناف برای ارائه اظهارنامه به تبیین اظهارنامه و تبصره ماده ۱۰۰ پرداخت.


احمدی، ادامه داد: ۳۰ هزار از ۴۵ هزار اظهارنامه ابرازی از سوی مودیان استان درآمدی کمتر از شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال داشته و مالیات صفر دارند.


وی با اشاره به نقش ارائه اظهارنامه مالیاتی در معافیت‌های مالیاتی، از عموم مودیان مالیاتی دعوت به عمل آورد تا در فرصت باقی مانده از امتیازات ارائه اظهارنامه و تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار