ورود کاروان نظامی جدید ارتش تروریستی آمریکا به سوریه

کاروان جدید ارتش تروریستی آمریکا از طریق مرزهای سوریه و عراق، جهت تقویت پایگاه‌های غیرقانونی واشنگتن در مناطق نفت‌خیز اشغالی سوریه، وارد این کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از اسپوتنیک، در راستای افزایش تحرکات ارتش تروریستی آمریکا در خصوص ورود تجهیزات نظامی به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در شرق سوریه، کاروان نظامی جدیدی با عبور از گذرگاه غیرقانونی مرزی «الولید» وارد اراضی سوریه شد. این اقدام اشغالگران آمریکایی همزمان با افزایش رزمایش‌های نظامی در این مناطق صورت می‌گیرد.


منابع محلی در حومه حسکه گزارش دادند که یک کاروان آمریکایی شامل ۲۰ خودروی باری حامل تجهیزات لوجستیک، صندوق‌های دربسته و بلوک‌های بتنی وارد خاک سوریه شده و به سمت پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در حومه حسکه حرکت کرده است.


این در حالی است که ارتش تروریستی آمریکا در ۱۹ جولای جاری نیز یک کاروان دیگر تجهیزات نظامی خود را از طریق گذرگاه غیرقانونی مرزی الولید وارد مناطق اشغالی شمال‌شرق سوریه کرده بود. این کاوران شامل ۳۰ خودروی باری بوده که حامل تجهیزات لوجستیک، تانکرهای سوخت و صندوق‌هایی دربسته بوده‌اند و به سمت پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در حومه حسکه به ویژه پایگاه چاه‌های نفت جبسه واقع در شهر الشدادی، حرکت کرده بودند.


همچنین منابع محلی از به گوش رسیدن صدای انفجارهای متعدد طی ۲ شب گذشته، در حومه حسکه خبر دادند. این انفجارها در نتیجه رزمایش نظامی آمریکا با مشارکت شبه‌نظامیان قسد که تحت حمایت واشنگتن هستند، در پایگاه نظامی چاه‌های نفت جبسه واقع در شهر الشدادی به وقوع پیوسته است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار