پیشرفت بیمارستان سی‌سخت به 50 درصد رسید

فرماندار دنا با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از انتظار مردم شهر سی‌سخت بعد از یک دهه پایان داد، گفت: بیمارستان سی‌سخت 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، کورش درخشان‌زاده در گفت‌وگو با  تسنیم در سی‌سخت، اظهار داشت: در یک دهه اخیر بحث احداث بیمارستان مرکز شهرستان دنا به یک چالش برای مسئولان و متولیان امر تبدیل شده بود تا جایی که آیین کلنگ‌زنی در چندین نوبت انجام شد، ولی راه به جایی نبرد.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه در دولت سیزدهم فعال شد و روند اجرا امیدوار کننده است، عنوان کرد: بیمارستان 32 تخت‌خوابی سی‌سخت که سال‌ها راکد مانده بود را با تزریق اعتبار 50 میلیارد تومانی شروع به‌کار کردیم که هم‌اکنون حدود 50 درصد پیشرفت دارد.

فرماندار دنا در خصوص پروژه‌های گازرسانی نیز گفت: گازرسانی به مناطق سخت‌گذر را امسال انجام دادیم که از بین آنها صعب‌العبورترین منطقه شبلیز بود که انجام شد و این کار در مدت زمان 6 ماه به اتمام رسید و علی‌رغم بارش‌های سنگین در شبلیز، مردم از نعمت گاز برخوردار بودند.

درخشان‌زاده با اشاره به اینکه گازرسانی به 6 روستای سادات محمودی نیز در هفته دولت سال گذشته به بهره‌برداری رسید، ابراز کرد: 98 درصد روستاها و مناطق شهرستان از نعمت گاز برخوردار بوده و تنها در منطقه جلاله مشکل داریم که ایجاد شبکه از طریق زیلایی و چاهن در دستور کار است.

وی افزود: پوشش ارتباطی در شهرستان دنا به 95 درصد رسیده و هم اکنون اکثر روستاها متصل به اینترنت فورجی هستند و کمتر جایی داریم که فاقد ارتباطات باشد، طوری که حتی در جلاله نیز توانستیم این مشکل را برطرف کنیم.

فرماندار دنا افزود: سرانه ورزشی در شهرستان خیلی پایین بود، اما با شروع دولت سیزدهم این سرانه افزایش یافته است.

درخشان‌زاده خاطرنشان کرد: چهار پروژه راکد در پاتاوه، سی‌سخت، بهرام‌بیگی و باگ داشتیم که خوشبختانه فعال و افتتاح شدند و پروژه‌های جدید هم سالن‌هایی در میمند و حمیدآباد هستند.

وی بیان کرد: با تلاش شورای تامین و حل معارض‌ها، بعد از 10 سال جایگاه سوخت پاتاوه و سی‌ان‌جی باگ مورد بهره برداری قرار گرفت.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار