در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر؛

کمپین «سی شصت» طی ایام نوروز در اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: کمپین «سی شصت» موضوع جدیدی است که امسال در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، حسن محمدی ادیب ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار کرد: کمپین «سی شصت» موضوع جدیدی است که در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اجرا می‌شود و در فاصله سی کیلومتر مانده به شهرها ایستگاهی برای استراحت ۶۰ دقیقه‌ای مسافران و رانندگان در نظر گرفته می‌شود تا از تصادفات در نزدیکی مقصدها به علت خستگی پیشگیری شود.


وی از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر و تعیین کمیته‌های این ستاد به منظور آمادگی برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل به منظور آمادگی برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر مشخص شده‌اند و حکم رؤسای این کمیته‌ها ابلاغ شده است و همچنین امسال با توجه به تقارن عید نوروز و ماه رمضان تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود.


محمدی ادیب ادامه داد: اقدامات صدا و سیما و همچنین رسانه‌ها در موضوع سفرهای نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این سازمان می‌تواند در راستای تبلیغات، معرفی و اطلاع رسانی اقدامات مؤثری داشته باشد.


وی همچنین با اشاره به «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» گفت: با توجه به برگزاری «رویداد اردبیل ۲۰۲۳» پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو و شروع ماه رمضان در اوایل فروردین ماه، ممکن است که سفرهای نوروزی زودتر آغاز شوند که با تدارک برنامه‌هایی برای اعیاد شعبانیه به استقبال این سفرها می‌رویم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار