گشایش چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تبریز

چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تبریز، با حضور رئیس‌جمهور در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نمایشگاه بین المللی فرش تبریز امروز دهم مرداد ماه با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه  بعد از ظهر امروز در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

حبیب ماهوتی، مدیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز به خبرنگار فارس در تبریز گفت:  نمایشگاه بین‌المللی فرش تبریز از ۱۱ تا ۱۳ مرداد ماه در نمایشگاه بین ‌المللی تبریز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: این نمایشگاه به همت استانداری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، مرکز ملی فرش ایران برگزار شده است.

ماهوتی اضافه کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 10 هزار مترمربع و در 46 غرفه برپا می‌شود و استان‌های اصفهان، گیلان، قم، تهران، آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی آثار و تولیدهای خود را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز گفت: در این نمایشگاه دو تخته فرش 600 و 400 متری که به همت هنرمندان تبریزی بافته شده است، برای اولین بار در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فرش دستباف از 9 تا 13 مرداد در نمایشگاه بین المللی تبریز پذیرای علاقه‌مندان به این هنر صنعت فاخر استان است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار