یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

بانوی پیر در یکی از دیدارهای ابتدایی هفته سی‌و‌سوم سری A از شکست مقابل کالیاری گریخت.
- اخبار ورزشی -

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از خبرگزاری تسنیم، با اضافه شدن یک نتیجه مأیوس‌کننده دیگر به کارنامه تیم فوتبال یوونتوس در فصل جاری رقابت‌های سری A، آژیر خطر برای این تیم به صدا درآمد.

یوونتوس که رؤیایش برای کسب اولین قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پس از چهار سال هفته‌‌ها پیش بر باد رفته بود، شب گذشته (جمعه) از ساعت 22:15 به وقت تهران در نخستین بازی از هفته سی‌و‌سوم سری A، میهمان تیم کالیاری بود و این بازی را که تا آخرین دقایقش به حریف باخته بود، به زحمت با تساوی 2-2 به پایان رساند.

در این بازی ابتدا میزبان با گلزنی جانلوکا گائتائو در دقیقه 30 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد، پنالتی که حاصل برخورد توپ با دست گلیسون برمر مدافع میانی برزیلی یوونتوسی‌ها بود. تنها 6 دقیقه بعد این سناریو تکرار شد و این بار خطای وویچخ شزنی دروازه‌بان یووه روی شومورودوف، مهاجم ازبکستانی حریف داور را مجاب به اعلام یک ضربه پنالتی دیگر به سود کالیاری کرد. پنالتی دوم میزبان را یری مینا در دقیقه 36 زد و همچون بار اول توپ به تور دروازه بانوی پیر دوخته شد.

آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس

 

پس از دریافت این دو گل، بیانکونری کمی به خودش آمد و یک دقیقه به پایان نیمه نخست، یکی از گل‌های خورده را توسط دوشان ولاهوویچ جبران کرد هرچند که VAR گل او را مردود تشخیص داد. ولاهوویچ در دقیقه 62 بار دیگر دروازه حریف را باز کرد و این بار گلش مورد پذیرش واقع شد. تلاش‌های بانوی پیر برای فرار از شکست در نهایت به لطف گل به خودی بازیکن کالیاری نتیجه داد و آلبرتو دوسنا با گشودن دروازه تیمش در دقیقه 87 کار را به تساوی کشاند.

یوونتوس رده سومی اگرچه از شکست گریخت اما با از دست دادن دو امتیاز، این فرصت را در اختیار بولونیای رده چهارمی قرار داد تا با کسب پیروزی در این هفته، اختلافش را با بانوی پیر به دو امتیاز کاهش دهد.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر با 83 امتیاز، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز، بولونیا با 59 امتیاز و رم با 55 امتیاز به ترتیب رده‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار