یک شهید و هفت زخمی در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه

در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب و مناطقی در اطراف این شهر در شمال سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیرنظامی هم زخمی شدند.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در فرودگاه بین المللی حلب و منطقه «السفیره» سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیر نظامی هم زخمی شدند.


بر اساس این گزارش، یک منبع رسمی وابسته به ارتش سوریه اعلام کرد در این حمله که حدود ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه به وقت دمشق اتفاق افتاد، فرودگاه بین المللی حلب و شماری از اهداف وزارت دفاع سوریه در منطقه السفیره هدف حملات موشکی رژیم اشغالگر قرار گرفت.


به گفته این منبع سوری، در این تجاوز موشکی یک نظامی ارتش سوریه به شهادت رسید و پنج نظامی و دو غیر نظامی هم زخمی شدند و فعالیت فرودگاه حلب به علت وارد آمدن خسارت به باند آن متوقف شد.


رسانه‌های خبری بامداد امروز سه شنبه اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در فرودگاه حلب و کارخانه‌های وزارت دفاع در السفیره موشک شلیک کردند. در این ارتباط گفته شده که ۵ موشک به اهداف خود اصابت کرده و ۶ موشک رهگیری شده است.


همچنین منابع دیگری تعداد موشک‌های شلیک شده توسط صهیونیست‌ها را بیشتر عنوان کرده و گفته‌اند که تعداد زیادی از آن‌ها توسط پدافند هوایی سوریه رهگیری و سرنگون شده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار