مدیرکل امور مالیاتی البرز:

۳ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی صرف عمران شهری البرز شد

مدیرکل امور مالیاتی استان البرز گفت: ۳ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی سال گذشته در بخش عمران شهری این استان هزینه شد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، محمدرضا محمدی عصر سه شنبه اظهار کرد: ۳ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی سال گذشته در بخش عمران شهری این استان هزینه شد.


وی افزود: این اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت که یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرداری کرج پرداخت شد.


وی ادامه داد: استان البرز سال گذشته ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشت که حدود ۲ برابر سال ماقبل آن بود.


سال ۱۴۰۰ درآمد مالیاتی استان البرز ۶ هزار و۷۰۰ میلیارد تومان ثبت شد.


مدیرکل امور مالیاتی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از مودیان گفت: مودیانی که درآمد سالانه آنها کمتر از ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان باشد می‌توانند از ظرفیت تبصره ۱۰۰ استفاده کرده و مالیات سالانه خود را قطعی کنند.


وی بیان کرد: بخش عمده مودیانی که درآمد سالانه آنها کمتر از ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان است مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.


محمدی گفت: مودیان مالیاتی تا پایان خردادماه جاری فرصت دارند برای برخورداری از مزایای تبصره ۱۰۰ استفاده کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرار مالیاتی برخی اصناف در استان البرز بیان کرد: در صورت دریافت گزارش‌های مردمی و محرز شدن جرایم مالیاتی با این گونه افراد برخورد قانونی خواهد شد.


محمدی یادآور شد: مودیانی که به جای کارت‌خوان الکترونیکی از روش کارت به کارت، فروش کالا یا خدمات دارند در صورت گزارش مردمی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.


مدیرکل امور مالیاتی استان البرز در خصوص مالیات بر ویلاهای لوکس با ارزش بالای ۳۰ میلیارد تومان در استان گفت: اکنون بیش از ۴۰۰ ویلا در خارج از شهرهای البرز شناسایی شده که روند رسیدگی به وضعیت مالیاتی این ویلاها با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در دست بررسی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار