رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:

۸ دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز در نوشهر توقیف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از توقیف هشت دستگاه موتورسیکلت سنگین غیر مجاز به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سرهنگ محمد محمدپور گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، مأموران پلیس آگاهی و رابطان این پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه راکبان ۸ موتورسیکلت سنگین فاقد پلاک در یکی از مناطق شهرستان نوشهر در حال تردد و حرکات نمایشی خطرناک هستند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی محل اختفای موتورسیکلت‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی، ۲ موتورسیکلت سنگین ۱۴۰۰ سی سی، ۴ موتورسیکلت ۱۰۰۰ سی سی، یک موتورسیکلت ۷۵۰ سی سی و یک موتورسیکلت ۶۰۰ سی سی فاقد مدارک و مجوز گمرکی کشف کردند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موتورسیکلت‌های قاچاق توقیفی به پارکینگ منتقل شدند.


سرهنگ محمدپور در خاتمه از مردم خواست: به منظور برقراری امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در مورد مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار