مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد؛

۹۶ فقره استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام از ۹۶ فقره استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در ایلام طی چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان توسط بازرسان این اداره کل انجام می‌شود.


وی افزود: این اقدام بازرسان استاندارد ایلام در راستای کالیبره کردن و آزمون وسایل سنجش، که از وظایف مهم سازمان استاندارد می‌باشد، انجام شد.


مدیرکل استاندارد یادآور شد: در همین راستا به منظور حمایت از حقوق مردم با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، در طی این مدت، ۱۰ هزار و ۲۸۸ فقره نازل عرضه سوخت مایع بنزین و نفت گاز مورد آزمون و همچنین ۹۶ فقره استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت سی ان جی، در استان انجام شده است.


آزمون بیش از ۶ هزار فقره وسیله سنجش سبک


همتی گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی سازمان استاندارد و به منظور نظارت و کالیبره وسایل سنجش، ترازوها و باسکول‌های بازار ایلام مورد بازرسی و کنترل بازرسان استاندارد قرار گرفت.


وی افزود: در چهار سال گذشته ۳۰۸ فقره باسکول ثابت همکف جاده‌ای و۶ هزار و ۶۷۱ وسیله سنجش سبک شامل ترازوهای مرغی و دیجیتالی و باسکول‌های متحرک که در مراکز عرضه و توزیع از جمله میادین میوه وتره بار، طلافروشی‌ها، تاسیسات سیلندر پرکنی، قنادی‌ها، نانوایی‌ها و … استفاده می‌شود، در تمامی شهرستان‌های استان ایلام مورد آزمون قرار گرفته است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار