700 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌های استان بوشهر پرداخت شد

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: 700 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده در چهار ماه نخست امسال به شهرداری‌های این استان برای اجرا طرح‌‌های عمرانی و زیرساختی پرداخت شد.
- اخبار استانها -

محمد جواد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه وصول مالیات از مهمترین منابع درآمدی دولت محسوب می‌شود اظهار داشت: سهمیه استان بوشهر در وصول مالیات از 8 هزار میلیارد تومان سال قبل امسال 12 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه حدود دو درصد از مالیات وصولی مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقى است گفت: بیش از 90 درصد مالیات وصولی مربوط به شرکت‌های بزرگ از جمله صنایع پتروشیمی و پالایشگاه‌های گاز و کارخانه‌های بزرگ است.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به تسلیم 43 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان خاطر نشان کرد: اظهارنامه‌های مالیاتی نسبت به سال گذشته 90 درصد افزایش یافته است.

رستمی افزایش مودیان مالیاتی مشاغل را مورد اشاره قرار داد و افزود: سازمان امور مالیاتی حمایت از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک در اولویت قرار داده به گونه‌ای که تعامل با آنان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه کاهش دغدغه کسبه و فعالان اقتصادی از اولویت‌ها است گفت: سال گذشته از 8 هزار میلیارد تومان مالیات وصولی در استان سهم اصناف و کسبه 340 میلیون تومان بود و هیچ فشاری بر اصناف و کسبه نیست.

بخشودگی جرائم مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی به مناسبت هفته دولتتوضیحات خاندوزی درباره معافیت مالیاتی به‌مناسبت هفته دولتکشف ارتشای 45000 دلاری مأمور متخلف مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر از پرداخت اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری‌ها خبر داد و گفت: 700 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده در چهار ماه نخست امسال به شهرداری‌های این استان برای اجرا طرح‌‌های عمرانی و زیرساختی پرداخت شده است.

رستمی سهم شهرداری بندر بوشهر از این محل را 200 میلیارد تومان در چهار ماه نخست امسال دانست.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار