اصلاح ساختار مدیریتی راهگشاست/ انتقاد از دولت ظالمانه و ناجوانمردانه است

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه باید دولت در مورد تحریم‌ها به خوبی حرف بزند و مقصر دانستن دولت ناجوانمردانه است، گفت: اصلاح ساختار مدیریتی راهگشاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری و در مراسم افتتاح همزمان نمایشگاه فرش تبریز و پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی که در نمایشگاه بین‌المللی فرش تبریز برگزار شد، اظهار کرد: از تشریف فرمایی رئیس جمهور قدردانی می‌کنم. 

وی با بیان اینکه مسئله مدیریتی و دو خواسته از جمله راس صحبت‌های بنده است، گفت: نامه امام به مالک اشتر به مثابه منشور حکومت اسلامی است و اگر بتوانیم الگویی که امام برای استانداری را ایجاد کرده، قطعا توان و شکوفایی در استان‌ها بالا خواهد رفت. 

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقاتی بیافتد استان‌ها با جهش بالایی پیش رفته و مدیران برای امضا جلوی وزارتخانه‌ها نمی‌مانند. 

وی گفت: اگر دولت اختیارات را واگذار کند، قطعا خواهیم توانست در این وضعیت و شرایط، کشور را از بحران خارج کنیم. 

پزشکیان با تاکید بر اینکه باید دولت در مورد تحریم‌ها به خوبی حرف بزند و مقصر دانستن دولت ناجوانمردانه است، گفت: اصلاح ساختار مدیریتی راهگشاست. 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقاد در شرایط تحریم و فشارهای همه جانبه ظالمانه و غیرمنصفانه است، اظهار داشت: مقصر دانستن دولت در این شرایط ناجوانمردانه است.

وی ابراز کرد: اینکه صدها پروژه را همزمان شروع کنیم، امکان‌پذیر نیست بلکه تمرکز روی دو یا سه و اتمام آن اثرگذارتر است. 

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۲۰ کیلومتر از راه‌آهن تبریز به میانه مانده است و یک تکان لازم دارد تا بعد از 20 سال به نتیجه برسد. 

وی گفت: مدیریت آب در منطقه نیاز اساسی است به طوریکه ۴ کیلومتر برای تونل‌کشی زاب لازم است که اگر دولت همت کند، هم قطار به تبریز می‌رسد و هم آب زاب به دریا می‌رسد

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار