مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام:

تحقق درآمدهای مالیاتی موجب رفاه و توسعه استان ایلام می شود

ایلام-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: تحقق درآمدهای مالیاتی موجب رفاه و توسعه استان ایلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از خبرنگار مهر، سعید رشنوادی روز چهارشنبه در نشست مشترک کارشناسان مالیاتی و ذیحسابان استان، مرز ۴۳۰ کیلومتری را فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی استان دانست و اظهار کرد: با توجه به فعالیت شرکت‌های بزرگ عمرانی، نفت و گاز و پیمانکاری در استان، انجام مسئولیت‌های اجتماعی و مالیات این شرکتها، ظرفیت مناسبی برای توسعه استان است و خوشبختانه پیگیری این موارد جزو برنامه‌ها و اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گرفته است.

وی با اشاره به سهم ۹۵ درصدی مالیات در درآمدهای استان، از تلاش مدیران و کارکنان اداره کل امور مالیاتی در تحقق درآمدهای استان و توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ارائه خدمت به مردم تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام اجرای برنامه‌های شفاف سازی و سامانه‌های مالیاتی را در راستای شعار و برنامه دولت مبنی بر قانونمندی و مبارزه با فساد و توسعه اقتصادی برآورد کرد و اعلام کرد: از اجرای برنامه‌های مالیاتی و اجرای تکالیف مالیاتی دستگاه‌های اجرایی از جمله الزامات مواد ۱۶۹ قانون مالیات‌های مستقیم و ۲۵ ارزش افزوده حمایت می‌کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام نیز در این نشست، وصول مالیات‌های پیش بینی شده را باعث اختصاص اعتبارات بیشتر و مؤثر در توسعه و رفاه استان دانست و افزود: ترویج فرهنگ قانونمندی باعث می‌شود هم حقوق مردم و هم حقوق دولت محقق شود

غلامرضا جنتی، ذیحسابان را همراه و حامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمت به مردم، اجرای قانون و پیشبرد اهداف دولت عنوان، و از تلاش آنان تقدیر و تشکر کرد.

وی از ذیحسابان خواست بر اساس ماده ۲۸ آئین نامه اجرایی موضوع ماده ۲۱۸ قانون مالیات‌های مستقیم مراحل اجرایی برخورد با پیمانکاران و فراریان از قانون به ویژه قوانین مالیاتی را دقیق و به موقع اجرا کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان، اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان را باعث شفاف سازی در امور مالی و اقتصادی اعلام و تکالیف قانونی مالیاتی مربوطه را تشریح کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار