برای فرار از شکست در برابر ایران

آنکه بدانیم کودک کشی، وحمله به نمازگزاران بی سلاح وبی دفاع و به رگباربستن مردم به دست مزدبگیران کور دل و پناه بردن به سلبریتی های بی سواد و رفاه طلب؛ اوج شکست یک سناریو براندازانه است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، بهمن شهریاری، آنکه ازمردم همیشه درصحنه وشهید پرور خوزستان تشکر میکنیم که طی این مدت دراین فتنه با دشمنان بیرونی وعوامل مزدبگیر وخودفروخته داخلی آنها همراهی نکرده ونمیکنند و همین آرامش استان خوزشتان در این مدت بود که دشمن راعصبانی کرده است و اقدام شب گذشته را در همین راستا باید تحلیل کرد.
  آنکه خون آرشام ها وکیان پیر فلک ها درشیراز و ایذه و اصفهان وکرج، گره خورده با خونهای به زمین ریخته درکربلای خوزستان از  شلمچه تا دهلاویه و بستان و کانال کمیل و...  که هر کدام باعث آبیاری وتنومند ترشدن درخت پرثمر انقلاب اسلامی می شود.  

  آنکه همه آنهائی که زودقضاوت کردند، اعم ازنماینده مجلس وسلبریتی که آتش بیار معرکه شدند، در ریختن خون کودکان مظلوم به خاک افتاده،شریک هستند وغیرازاینکه درپیشگاه ملت پاسخگو هستند، دردادگاه عدل الهی نیز باید پاسخگو باشند.

 آنکه این کودک کشی های دنباله های داعش درکشور و بویژه شهرستان مقاوم وشهید پرور ایذه، پیامش خروش ولبیک دهه نودیهای این سرزمین به مولا ومقتدای خودشان است .

 در پایان ضمن تسلیت به خانواده های داغدار شهدا ومردم همیشه درصحنه ایذه، اعلام میداریم که حمله مسلحانه وکور به اجتماعات مردمی پیامش شکست طراحی های دشمن زبون است.

 شرط عبورازاین فتنه ترکیبی وپیچیده بالابردن هوشیاری وبصیرت وعدم همراهی با بوقهای تبلیغاتی دشمن است. هرچه این فتنه بهتر فهم بشود، زودتر ازسر می گذرد و عبور میکند.
فراموش نکنیم دشمن موج سوارخوبی است وبعضا ازموج به حق مردم نهایت استفاده رابرای رسیدن به آمال خود میکند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار