چند نکته درباره مواضع مادر کودک ۹ ساله ایذه

فتنه گری‌های مادر کیان پیرفلک/ بازی گردان پروژه ققنوس کیست؟؟؟+فیلم

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، بازی کثیف اسرائیل واقعا" پیچیده و خطرناک شده، اول مادر بچه شستشوی مغزی میشه(گوشی و فضای مجازی و اکانت های صهیونیستی و ماهواره و . . . ) دوم همراه خانواده با اتومبیل شخصی دور دور در خیابان و شرکت در اغتشاشات، سوم شلیک به خودرو و کشتن فرزندش و بقیه ماجرا........ حالا هم که زده به سیم آخر!!!!!!!!
 

رسانه‌های معاند در حال بازنشر سخنان مادر این کودک معصوم هستند که به دست تروریست‌‌ها به شهادت رسیده است. این مادر که ظاهرا در حالت عادی نیست با روایت واقعه آن شب در ایذه، می‌گوید که وقتی رسیدیم به میدان هلال‌احمر یک طرف گاردی‌ها بودند و یک طرف مردم (همان اغتشاشگران) وقتی می‌رفتیم پلس صدا زد برگردید، وقتی برگشتیم ما را به رکبار بستند!

۱.  این شخص می‌گوید به شوهرم گفتم که بیا بریم چون ساعت ۶ تیراندازی شروع می‌شه! از کجا اطلاع داشته که چه ساعتی تیراندازی شروع می‌شود؟!

۲. ظاهرا وقتی این خانواده با خودرو به سمت اغتشاشگران می‌رفتند، پلیس با تذکر "برگردید" آنها را انذار داده تا به آن سمت اشوبگران مسلح نروند. اگر پلیس قصد تیراندازی به آنها را داشت چرا باید فریاد بزند: برگردید. وقتی آنها به سمت پلیس برمی‌گردند، تروریست‌های اغتشاشگر آنها را به رکبار می‌بندند.

۳.  سئوال اینجاست که وقتی می‌دانستند در ان منطقه اشوب و اغتشاش هست و افراد مسلح در آن منطقه حضور دارند، چرا با فرزندشان به منطقه درگیری رفتند؟! آیا این پدر و مادر در کشته شدن فرزند معصوم‌شان تقصیری ندارند؟

۴. پدربزرگ و دایی این کودک معصوم با اعلام موضع صریح نسبت به ترور صورت گرفته، اعلام کردند که این تیراندازی از طرف آشوبگران بوده اما چرا مادر وی اینگونه سخن می‌گوید؟ پاسخ در صفحه اینستاگرام اوست. وی تمام شبکه‌ها و افرادی که مردم را به تجمع مسلحانه تحریک می‌کنند را دنبال می‌کند و به شدت تحت تأثیر آنهاست! پس از این حادثه نیز با توجه به وضعیت روحی وی، برخی اطرافیانش در حال تحریک و شیطنت هستند.

۵.در ماجرای آرتین و ارشام و خانواده‌های شهید شاهچراغ، موضوع از این جهت متفاوت بود که تروریست‌ها به محل امن امامزاده حمله کردند و آن جنایت رخ داد در حالی که اینجا پدر و مادر بی‌ملاحظه، خودشان به محلی رفته‌اند که می‌دانستند درگیری است! در حقیقت با دست خودشان این طفل معصوم را در برابر تیر قرار دادند.

۶. در ماجرای مهسا امینی، پدر وی حدود ۴۰ روز دروغ گفت که فرزندم هیچ بیماری خاصی نداشته در حالی که فرزندش در کودکی عمل جراحی مهمی در سر داشته. وقتی با دروغ‌های او برخوردی نشد، ایا دروغ‌بافی این زن اتفاق عجیبی است؟!

انتهای پیام/5874

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار